یوسف خوش شانس ترین پسر دنیا
یوسف خوش شانس ترین پسر دنیا

خودم خونگرمم، ولی وبلاگمون سرد سرد. لطفا با دلی گرم وارد شوید


راز سال نو

سلام به همه دنیا سلام به 7 ستاره عزیزم عید همتون مبارک باشه ایشاالله سال خوبی برا شما بهمراه خانواده محترمتان باشه..ایشالله برا کل آدمای دنیا سال خوبی باشه..

سالی پربرکت همراه با سلامتی برا هممون باشه ایشاالله..

همیشه میگن سال نو باید لباس نو بخری و بپوشی و دلهارو صاف کنی و حتی دشمنت رو هم ببخشی...همه اینا درست ولی الان یه جوری شده که مردم قدرت خرید لباس نو رو ندارن...به همه عزیزای خودم بگم که سال نو اصلا ربطی به لباس نو نداره...همون دلت اگه پاک باشه و با همه مهربون باشی و با اونیکه قهری ،آشتی کنی ، با همین لباس کهنه اما شسته و تمیز هم میشه بهترین عیدی رو کنار خانواده داشته باشیم...

مثل خود من که میتونستم لباس نو بخرم ولی به هیچ عنوان دلم راضی نشد بخرم چون میدونم که میلیونها بچه ایرانی و غیر ایرانی هست که فقط با دل صاف میره استقبال عید بدون اینکه لباس عید خریده باشه....پس عزیزای خوبم لباس نو هیچوقت نمیتونه نشونه عید باشه ....بلکه دل صاف داشتن ،ارزش عید رو دوچندان میکنه...

فقط این یادمون باشه که همه ما بچه ها و اوناییکه فقیر یا طبقه متوسط هستن یا میلیاردر هستن ولی معرفت و مخصوصا بدنی سالم دارن ،هممون میلیاردریم...

فقط سلامتی است که بهترین و بالاترین ثروت دنیاست...مثلا اگه خدای نکرده الان یه ناخن انگشت ما از ریشه کنده میشد و ما بدون شک،از ناراحتی نداشتن ناخن انگشتمون کلی افسرده میشدیم و راضی بودیم کلی پول خرج کنیم فقط ناخنمون بیاد سر جاش...پس سلامتی از همه چی بالاتره حتی از عید جدید.. پس هممون با دلی شاد بریم استقبال این عید..

سال همتون مبارک مخصوصا 7 ستاره عزیزم    آجی ملیکا آجی ملینا آجی سارا داداش زاگرس داداش آریا داداش آرین و داداش هانی عزیز و مهربونم و خودم و خانواده محترم هممون..

 زنده باد سلامتی و معرفت..



نظرات شما عزیزان:

هانی
ساعت0:11---1 فروردين 1395
خیلی خوب...یوسف...امشب بهم ثابت کردی تو هم حواست خیلی جمعه...عالی بود نکته رو خوب فهمیدی..من خودم متوجه نشدم....مطمئنم زاگرس بهشون گفته....چون وختی داشتم کامنت میخوندم اونشب زاگرس پیشم بود ..اومده بود لباساشو که موقه تمرین کاراته جاگذاشته بود ببره من نگهش داشتم و سعی کردم یه چیزایی از وبلاگ گردونی رو یادش بدم...باهوشه خیلی زود یاد میگیره...قراره چند اپ بعدی زاگرس به جای من یه اپ جدید بنویسه....آره اونشب زاگرس پیشم بود کامنتارو دید...براش خوندم یعنی...یوسف...زاگرس میتونه خیلی از من بهتر باشه...
پاسخ:سلام سلام سلام یه دنیا سلام... شارژم اون لحظه ته کشید ببخش..ههههههه نه بابا من حواسم جمعه نیس...حواسم پنجشنبه اس ههههههههه...خخخخخخخ...منم یهویی متوجه شدم...حالا یه چیزی حتما از داداش زاگرس عزیزم بپرس ببین اون گفته به آریا یا نه... اگه اون نگفته باشه که باز معما باز می مونه برامون....ههههههههه بعدش زاگرس عزیزم میتونه مثل تو باشه ولی هیشکی هم نمیتونه مثل تو باشه...تو گلی تو بهترینی تو برامون عزیزترین داداشی...فدای داداش گلم چشم آبی برم ...شبت خوش و سال نو همتونم مبارک راسی نپرسیدم و نگفتی که سارا اومده خونشون یا هنو درس داره...بنظرم باید این تعطیلات دیگه اومده باشه خونشون
پاسخ:اصلا حواسم نبود که رنگ متن کامنت رو عوض کنم ...انقدر بدم میاد از رنگ قرمز.. یهویی دیدم قرمز رنگ ثبت شد


هانی
ساعت23:24---29 اسفند 1394
سلام یوسف....حرف زدن درباره سال نو و لباس نو و اینجور چیزا خیلی برام سخته...چون آره قبول دارم خیلی آدمای دنیا به اندازه کافی امکان خریدن خیلی چیزا رو ندارن...ولی..یه روز به حضرت علی گفتن یکی اومده مثل شما لباسای خشن میپوشه نون جو میخوره همیشه داره عبادت میکنه...خیلی کم غذا میخوره...حضرت علی میره پیش اون شخص و بهش میگه...بلند شو و برو و به زندگی عادی خودت ادامه بده...اگه خدا بهت امکان خرید و تهیه چیزای خوب رو داده برو و استفاده کن ..من اگه اینجوری زندگی میکنم چون نماینده و حامی انسانهای فقیر هستم...ولی تو وضعیت من رو نداری....یوسف...اگه این امکان رو داشته باشی تا بهتر بپوشی و بهتر بخوری یا هرچی..ولی از موقعیتت استفاده نکنی یه جورایی میشه ناشکری.....ببین همون خدایی که فقر رو به بعضیا داده امکان زندگی بهتر رو بهشون داده ....خودشم مواظبشونه..بعدشم هیچکس نمیتونه مانع تقدیر و خواسته خدا بشه....وقتی من میتونم لباس خوب بپوشم..چرا نپوشم....وختی کسی غذایی بهت میده درست نیست اونو نخوری...یوسف...روش خدا خیلی از روشهای ما پیچیده تره...خوب...آپ خوب و اموزنده ای بود عزیزم...ممنون
پاسخ:سلام همه حرفاتو قبول دارم داداشی ...ولی یه موقع هایی هم درد دل با همنوعانمون برامون واجب و خوبه... اگه یه نفر دونفر اینجوری فقیر باشه آدم دلش نمیسوزه...من رفتم بیرون و دیدیم نصف بیشتر شهرمون دچار فقر شده ان....حالا منم نمیگم وضعم خوبه ...وضع من بدتر از ایناست ولی خودمو واجب میدونم که عیدم رو با لباس و این چیزا خوش نکنم ...فقط میخام دلم شاد باشه و همین... از بابت کامنتت ممنونم مرررسی کل حرفات رو من قبولش دارم ...ولی من میگم شادی باید برا هممون باشه نه فقط برا من.....مررررررسی داداشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 29 اسفند 1394برچسب:,

|
 






نقاشی
شمع آریا،آرین،ملیکا و ملینا

 

یوسف

 

 

 

غیبت هانی
هانی و 4 خرداد«هانیسف»
نقاشیهای طبیعی دوستداشتنی و فوق زیبا که لیدا برامون کشیده
به احترام رفیقای خوب وبلاگمون
شهادت پدر ساجده باجئم
سلام به همه رفیقای عزیزم
کیمیا
تولد یه آشنا به اسم زهرا
نقاشی آجی لیدا
نقاشی آجی مریم
تابلو نقاشی زیبای آجی مریم
نقاشیهای خوشگل و زیبا از آجی ساجده
خراب شدن مودم و تموم شدن شارژ نت ام
نقاشی های ثنا خانوم و داداش عرفان
نقاشی احسان
نقاشی های آجی ساجده و آجی فضیلت
جواب سوال سپهرداد
یوسف
سه کلام از زندگی
عید فطر برتمامی شیعیان جهان مبارک
نظر هانی در مورد زبان انگلیسی
یادگیری زبان اسپانیایی و یوسف
هانی هم گفت پیامهای خوش آمد گویی رو حذف اش کن
عكسهاي ديده نشده از سامي يوسف.... برا داداشام احسان و عرفان و هانی و بقیه دوستان
تقدیم به احسان و عرفان عزیز
افشین نوری همکلاسی اول دبیرستانم
رویای ناتمام 14 ساله یوسف
برا داداش احسان
نقاشیهای جدید لیدای عزیز و گلم
نقاشی آجی گلم لیدا
تولد آجی نسا و تولد آجی ندا مبارک ---نقاشیهای تولد ملینا ملیکا و نسا و ندا
تولد ملیکا و ملینا دو خواهر دوقلو
تولد عزیزترین رفیقم
نقاشی ملیکا و تولد آبجی لیلام و قهرمانی استقلال خوزستان
بهینه سازی نقاشی یوسف توسط عزیزترین داداش اش هانی
نقاشی برا عزیزترین رفیقام.... و اینم مرحله اول و دوم نقاشیها
سلام به همه دوستام
برا هانی عزیزم
yousef غریبه تنهای تنها
برا هانی
نقاشی عزیزترین داداشام و آجی هام......پست ثابت وبلاگ
نقاشی
اتفاقات یک ساعت قبل و یک ساعت بعد سال تحویل 95
راز سال نو
این نقاشی ام برا آجی ملینای عزیز و مهربونم
داداش هانی کجا موندی پس؟؟؟
نقاشی پروفایلم به افتخار هانی و رفیقای عزیزمون ملیکا،ملینا،سارا،زاگرس،آریا،آرین
برا آجی ملیکای عزیز
7 ستاره آسمونی
شمع آریا،آرین،ملیکا و ملینا

 

خاطرات دختر کاراته کار
دختر کاراته کار
وب دوم ریحانه جون
داداش عطاء
استقلال(تاج1324) سعید جان
عاطفه
رضوان
رها جون
کودک درون ، من اکتیو تشریف داره
روانشناسی رنگها
کیمیا "همشهری کرجی ام" تکواندوکار افتخار آفرین تاریخ المپیک
مریم
آجی ثنا " همشهری خوبم"
هواداران استقلال
ماکان و ماهان"دوقلوهای نابودگر"
asma
alma
داداش احسان "همشهری عزیزم"
✿reyhane✿
پرنسس پاییزی
مهدیس
آقای نویسنده نوجوان"علیرضا قلعه خندابی"
لیدا خانوم طراح و نقاش عزیز
رها
میس السا "وبلاگ منجمد یخی آجی ستایش گلم"
آجی نسا " قلب کوکی"
خاطره های ندا "دختر رویایی"
maryam خانوم یه دختر تنها " هر کی خدارو داره تنها نیست دختر"
رویای دخترونه ملینا یه آجی بی همتا
وبلاگ شاد آجی فاطمه ...یه آجی همزبون
رویای دخترونه من "ملینا" عزیزترین دختر دنیا
پرنسس ملیکا ، عزیزترین آجی من
داداش عزیز خودم ( پسران زیبا هانی هانتد شاهزاده تاریکی)
حمل ارسال خرید ماینر از چین
حمل و نقل هوایی چین
قلاده اموزشی شوک دار

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 25
بازدید کل : 7775
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 1031
تعداد آنلاین : 1